Hej ångest!

Jaaa.. ångesten är välkommen.
Efter att jag ätit kyckling och clementin så tog jag 3 clementiner till och sen nästan 1/3 melon.
Usch vad jag mådde illa! Jag gick upp och kräktes hälften på toan där uppe och sen duschade jag och kräktes en del till i duschen.
Det som är bra är ju att jag hetsade kalorisnåla saker.. det värsta var att jag hetsade över huvud taget men jag har verkligen mått kasst och varit ledsen hela kvällen.

Nu sitter jag och dricker grönt te och försöker planera helgen.. För jag SKA väga 63.x på tisdag.
Min plan imorgon är att äta lite melon på morgonen och sedan fasta fram till middagen, det blir tacos men det kan man iallafall göra väldigt nyttigt!
Jag tänker bara ha grönsaker och lite qournfärs i min tacos.
Under lunchrasten ska jag gå till affären och köpa allt som jag kan tugga på ikväll som inte innehåller några kcal. Ska bla köpa tuggummin, smaksatt loka & sockerfria halstabletter.

Efter skolan ska jag ta en riktigt lång promenad/powerwalk på minst 2 timmar så jag förbereder mig på middagen.
På lördag ska jag vara i stallet lääänge, och även då och på söndag powerwalka.
Nu ska jag dela med mej av vackra thinspo,,, kolla runt lite på hästar och sen kolla fler thinspo bilder innan jag går och lägger mig..

Godnatt fina!





Kommentarer
Postat av: amlikethis

Sv: det gör vi, kämpa!<3

tackfina du!<3

2012-02-09 @ 23:10:28
URL: http://aamomentlikethis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0