Handlat!

Nu har jag precis kommit hem och jag har verkligen köpt bra grejer idag!
Jag har köpt tex som jag kan rekommendera:

Grönt te
Ryvita Dark eye kalorisnålaste(34kcal/skiva)
Wasa delikatess kalorisnålaste(30 kcal/skiva)
Keso mini
Kalkonskinka
Knorr soppor för endast 45 & 50 kcal per portion
Curry & chili krydda
Grönsaker i massvis
Lättmjölk
Yoggimini
Björnbär
quorn bitar & quorn filéer
Havre&quinoa gröt, Havre&korn gröt

Ikväll skiter jag i middagen, jag har ätit några godisbitar (dåligt & ångest) och är verkligen inte hungrig.
Så det totala intaget idag är runt 300-400 kalorier tyvärr.. menmen, jag har iallafall inte hetsat VILKET ÄR BRA!
Helgen kommer nog gå galant då jag har väldigt mycket nytt att prova nu som är kalorisnålt + att jag skall vara i stallet exakt hela helgen = inte tillgång till mat.

Hur har eran dag gått mina små änglar?



Kommentarer
Postat av: amlikethis

Sv: Ja, jag med eller mest ledsen.

ååh, jag vill inte längre...;/<3

2012-02-02 @ 21:06:09
URL: http://aamomentlikethis.blogg.se/
Postat av: amlikethis

Sv: Det är inte bara det, kan jag maila dig?<3

2012-02-02 @ 21:32:12
URL: http://aamomentlikethis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0