If you always do what you always did, you'll always get what you always got.

Jag vaknade väldigt sent imorse och fick verkligen stressa iväg för att hinna i tid till nationella i svenska.
Det gick faktiskt bra iallafall! Känns skönt. Nu är jag hemma igen och har inte letion föräns klockan 1, men jag tror jag stannar hemma. Orkar inte ge mej ut i denna kyla för endast 1 lektion ?!
De känns lite småsegt att vara hemma faktiskt... mamma har kräksjuka och spyr på toan där nere hela tiden. Min bror har kräksjuka och spyr i toan på övervåningen... = jag inte kan gå på toa.
Jag har fasta idag och det går jättebra! Sitter och dricker grönt te just nu, ska skicka iväg några mejl och så ska jag läsa igenom era bloggar!
Sen ska jag väll kolla på någon film och i eftermiddag åker jag till stallet. Jag ska rida mina ena häst och mocka och fixa mat till båda och sen har jag insläpp och kvällsfodring idag också.
Jag sa vara i stallet så länge som möjligt så att jag inte kommer hem och läskas med mat.
Men det är iallafall en bra dag att fasta eftersom ingen i familjen ska äta normalt idag !

Vi hörs sen, Ni får lite sommar thinspo! <3







Kommentarer
Postat av: S

SV: Den skriker efter mig..jag är så svag, kan inte stå emot.. vet inte vad jag ska göra... <33

2012-02-07 @ 11:19:43
URL: http://iwanttobeskinny.webblogg.se/
Postat av: S

sv: jaa vi klarar det hur lätt som helst:)

peppad man blir av bilderna <3

2012-02-07 @ 11:52:43
URL: http://kilogram.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fina bilder! Fan jag har ätit 7 pennepasta bitar idag och lite gurka, det döödar mig att inte min total fasta gick igen. Jag var tvungen för min plan om att inte va i skolan under lunchen gick i kras... Hur går det för dig?

2012-02-07 @ 15:33:33
URL: http://foreverperfection.blogg.se/
Postat av: amlikethis

SÅ otroligt fina bilder!<3

2012-02-07 @ 17:04:52
URL: http://aamomentlikethis.blogg.se/
Postat av: A

Jag älskar den andra bilden :D

2012-02-08 @ 21:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0