Glad!

Hej!
Det gick så jäkla bra på nationella provet idag! Fick massa beröm av min svenska lärare.
Skrev debattinsändaren om att det visst finns jobb för ungdomar bara att vi är lata osv! tyckte de va riktigt lätt att skriva åsikter om det eftersom att jag verkligen kämpar med mina jobb och tycker också att ungdomar ska skärpa till sig. Jag skrev klart det på en timma och sen åkte jag hem för vi hade lång lunchrast. Jag börjar igen halv 1 och tänker äta lunch om en halvtimma!
Jag ska äta sparrisoppa med broccoli i och jag ska krydda riktigt starkt. Bild kommer :)

Under nationella provet åt jag en 1/2 apelsin och ett 1/2 grönt äpple = 80 kalorier.
Så nu totalt ligger intaget på exakta 160 kalorier.
Jag ska inte äta äpplet i eftermiddag nu när jag åt frukt på förmiddagen.
Så efter min soppa sen så har jag bara omeletten på äggvita att äta ikväll. Känns grymt bra och idag är jag taggad som tusingen!

Nu ska jag vila en stund innan lunch!
Vi hörs senare och jag hoppas att det gick bra på nationella för er andra oxå! <3

såhär vit är jag gämfört med min kompis som vart i thailand.. kul!

 


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Gick inte att kommentera i inlägget ovanför. Hur kan din sparrissoppa från knorr bli 60 kcal (inkl broccoli också) när det står att en färdig blir 75?

Tar du mindre mängd eller så?

2012-02-09 @ 12:42:23
Postat av: Jea

Du anar inte hur blek JAG är:(

Btw, länkar dig på min blogg, säg till om du vill tas bort!

2012-02-09 @ 13:32:02
URL: http://getlower.blogg.se/
Postat av: Isabel

Vad kul att det gick bra på provet!:)

Jag själv är alltid så himla nervös inför nationella, trots att lärarna brukar poängtera att det inte kan sänka. Men det ändrar inte det faktum att man vill prestera så bra som möjligt..

2012-02-09 @ 20:43:46
URL: http://keepcontrol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0