Bloggrubrik va det va?

Jag mår inte bra, Verkligen inte.
Jag gick aldrig till skolan imorse, jag mådde lite illa så pappa sa att jag kunde få en "lyx" dag som han uttryckte sig, och sjukanmälde mig.
Som vanligt så är jag ett misslyckande och föll för mackorna vi hade i skåpet & åt 4 stycken. Försökte spy men fick inte upp alls mycket.
Då tog jag på mig skor och jacka och gick en powerwalk på 8.5 kilometer och brände 400 kalorier.
När jag kom hem hade pappa tagit hem kinamat, HELVETE!
Åt en skål nudlar, men inte mycket och stod sedan dränkt i ångest och spydde igen.
Jag ska alldeles strax ta en promenad ner till affären och köpa tuggummin och försöka att få tankarna på banan igen.. jag känner mig så vilsen.. så pressad.
Det blir tacos för familjen till middag ikväll men det känns bra faktiskt. ska absolut inte ha något mer i den än sallad och grönsaker och då blir det under 100 kcal.

Åh snälla någon ge mig kraft! :(




Kommentarer
Postat av: amlikethis

Krya på dig vännen!<3

Kämpa med mig. Du vet att jag tycker du är jätteduktig och det tycker jag fortfarande!<3

2012-02-10 @ 15:39:53
URL: http://aamomentlikethis.blogg.se/
Postat av: A

Kom igen du är stark! Vi gör alla små snedsteg ibland och du har ju faktiskt varit duktig och varit ute och gått det är jätte bra! Det viktigaste är att inte fall och tänka "jag har redan ätit dåligt idag så jag kan lika gärna ha en sådan "dålig dag" ". Tänk på ditt mål och varför du startade från första början, tänk på hur fin du kommer vara i bikini i sommar om du bara jobbar hårt nu! Du är stark och Du kommer klara det!



Stay Strong <3

2012-02-10 @ 16:06:37
URL: http://foreverperfection.blogg.se/
Postat av: johanna <3 ♫♪

Fin blogg ;) du får ha en bra helg!

2012-02-10 @ 17:49:17
URL: http://johannaxxxxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0