Godmorgon!

Vaknade tidigt idag, redan vid halv 8. :)
Då gick jag ner och gjorde iordning frukost som jag sedan tog upp på mitt rum och åt i sängen samtidigt som jag kollade på One tree hill.
Jag åt två knäckebröd med det ena 8 g leverpastej o den andra 14g rökt emilskinka på och drack en stor kopp kaffe.
Detta på 120 kalorier.
Lunchen ska jag äta klockan 1 och sen åka till stallet.
Hela förmiddagen har jag städat hela nedervåningen och sedan lyssnat på soft musik och suttit i morgonsolen och solat och druckit kaffe! Ljuvligt väder idag!

Ikväll ska en annan kompis sova hos mig. Men det ska bli mysigt. Dock en hake!
Hon sa i förra veckan att vi skuulle äta vofflor när hon sov här.. hjääääälp! Men om det skulle bli så så får jag väll säga att mamma tappat voffelgärnet i marken eller något..

Kämpa på.. vi ska bli vinnare!


Kommentarer
Postat av: Together in Paris.

Har följt din blogg ett tag och har precis skaffat en egen, så undrar mest ifall det är okej att jag länkar dig i min blogg? :3

2012-04-03 @ 13:17:34
URL: http://forthesimplehearts.blogg.se/
Postat av: S

ska du fasta imorgon ? om du ska det så kan vi göra det tsm <3

2012-04-03 @ 15:39:49
URL: http://kilogram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0