2012-04-13

Godmorgon!
Ni ska bara veta sånt krig det varit mellan mig (ville ha mackor till frukost) och Ana idag.
Hon sa till mig hela tiden att jag verkligen inte borde ta de där mackorna till frukost för min egen skull. Hon vann.
Jag åt lite melon och äggvita och kaffe. Men sen.. då ska jag göra frukost till min syster och rostade hennes macka och smörade och hade leverpastej på.
Tog själv en liten även om Ana skrek i mitt öra att absolut inte äta den.
Nu ligger den där och degar in sig och blir till fett.

Känns underbart, verkligen.

Ska ta en långpromenad idag med och köpa två chokladkakor till mamma så hon inte märker att jag hetsade en a dem igårkväll... Blir massa bråk då..

Resten av denna dagen ska jag göra bra. Ana ska vinna över mina dumma mat tankar nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0